2013. július 9., kedd

Velencei CAC

Na sziasztok!
Hát voltunk Velencei CAC-on, nagyon jó volt, rengeteg új emberrel ismerkedtünk meg, és mindenkinek nagyon örülök! :) Na szóval ott voltunk, Dorka is, és még sokan mások. :P Na a lényeg az hogy most mászkáltunk, természetesen találkoztam Annával is a Magasparti Rutinos vizsla kennel "vezetője". Szép kutyusok voltak, egy kis bigli nagyon megfogott. :)

Sok képet csináltam, nem fogom az összeset felrakni, de párat felrakok. Na JH-ra akartam jelentkezni, de mire szereztem egy kutyát (Panka, a vizsla) addigra előrébb hozták egy fél órával a Best in Show-t és ezért nem nevezhettem...Ez van, majd legközelebb. Dorka az 1. korcsoportban 3. lett, nagy grat neki, és a többieknek is természetesen! :) 








A föld minden féltekén ilyen egy bigliséta... :D











Páran megkértek hogy majd pár versenyen menjek fényképezni őket... Hát én szívesen benne vagyok! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése