2013. július 19., péntek

Táska+Póráz+Tábor

Sziasztok!
Hol is kezdjem... Ideje nem írtam, ennek az az oka hogy mikor mentünk messzebbre akkor sem készültek jó képek, szóval igen. De ami aktuális: Megnéztem az egyéb üzeneteimet a facebook-on, juli 5.-én írtak hogy elsején nyertem egy flexi pórázt, vegyem fel a kapcsolatot... ez 16.-án volt hogy észrevettem. Rögtön írtam a nőnek hogy elnézést, most itt vagyok. Este 10-kor 16 percen belül visszaírt... Postázzák!! Örültem magamnak, legalább nem kell venni újat. Rendeltem még egy egyedi sporttáskát ezzel a felirattal: "I love beagle and I like Agility". No ennek is örültem, tegnap járt is itt a postás, ma bementünk a postára, és csak a táska volt bent... Mondtuk hogy egyszerre hozta szóval ezt nem értem.. Hát a kedves postás kaputelefonált, de mivel nem jó a kaputelefon ezért ugye magával vitte vissza a postára a dolgokat, de csak a táskát tette vissza, a pórázt meg hurcolja, ma is dobott be levelet hogy itt járt. De hogy miért? Mert ez neki pénz, ezért megfizetik! A kiszállítási idő 5 nap, már 2x volt, azaz szerdán tudnánk bemenni érte!!! Eszem megáll... Holnap is megpróbáljuk hátha szombaton nem szállítanak ki és berakta a csomagok közé. Remélem... Viszont hoznék a táskáról pár képet:


Na de még valami...

II. Mini Agilitys Tábor!!!

Igen, lehet hogy lesz, de még csak lehet. Augusztus 8. vagy 9.-én kezdődne, 5 illetve 6 napos lenne, Hetényegyházán. Elég sok barát menne (Beleértve Szávát és Drazsét is)a szüleim el is engedne egy kutyával (kettőn még gondolkozunk) sátoros lenne napi kettő edzéssel, és aki tudna Budapestről fuvart adni az jelentkezzen! :D Van egy csoportunk facebook-on ahol megvitatunk mindent és akit ÉRDEKEL AZ ÍRJON A BEJEGYZÉS ALÁ valamit. :) 

1 megjegyzés:

  1. Én nagyon szívesen mennék macival... bár ha sátoros akkor még egy nagy kérdőjel az egész :)

    VálaszTörlés